ماجراهای شهرزاد و زندگیش!

.

دوران بخور بخواب و بیکاری!

1400/8/23 9:37
نویسنده : دکتر شهرزاد
148 بازدید
اشتراک گذاری

اولین هفته سرکار نرفتن و بخور بخواب. مهشید توی شکمم پشت وارو میزنه و من دلمممممممممم دووووووووغ میخواااااااد!

خدایا زود مهرداد رو برگردون من دووووغ میخوااااااااام!

مزه دوغ پشت زبونمه خیلی دلم دوغ میخواد... دوووووووغ!

رفتم یه ذره نمک خوردم گفتم شاید شوری میخوام ولی نه من دوووغ میخوام😅

رفتم پنجشنبه برای خودم کتاب خریدم... گتسبی بزرگ، غرور و تعصب، بلندی های بادگیر. خیلی وقت بود دلم میخواست بخونمشون.

لوبیا گذاشته م بپزه برای ظهر قرمه سبزی درست کنم تعطیلات بارداریو جشن بگیریم امروز... چهار بار زنگ زدم توی یه ساعت هی بهش یادآوری کردم حتمااااا دوغ بخره.

ولی خیلی بیکارم! خیلی! 

منی که زیاد خونه نبودم، سر کار بودم و گاهی هم خارج از شیفت میرفتم بیمارستان، حالا با این همه تایم اضافی چیکار کنم؟

از بیکاری نشستم کله سحر همه موهای بلندم رو فر کردم... خیلی خوشگل شد... هفت هشت بار بهشکلای مختلف آرایش کردم و عکس گرفتم، بعد کتاب خوندم...

شما فیلم پیشنهادی ندارین ببینم؟

پسندها (3)

نظرات (9)

سایهسایه
23 آبان 00 9:49
فیلم سرگرم کننده خیلی سراغ دارم 
مجموعه ی هری پاتر (ژانر هیجانی ، داستانی ، نیمه ترسناک از قسمت ۵ به بعد جالب نیست) 
جابه جایی شاهزاده ها ۱ و ۲ (ژانر بزرگسال) 
جنگ با پدربزرگ 
(جنجال با پدربزرگ) 
کروئلا
بقیش به ذهنم برسه میگم
دکتر شهرزاد
پاسخ
همه ش رو دیده م...
سایهسایه
23 آبان 00 9:50
یکهفته تمام فیلم دیدم هیچیش به ذهنم نمیاد😅
سایهسایه
23 آبان 00 9:51
خب از سوپر مارکت تلفنی سفارش بدید با چند تا چیز دیگه که نگه برای یه دوغ منو تا اینجا کشونده😅😅😅😅
دکتر شهرزاد
پاسخ
اخه چیزی لازم نداریم... من دوووغ میخوام😅
آبجی مهناآبجی مهنا
23 آبان 00 10:15
به نظرم اگر دسترسی دارید فیلم های نمایش خانگی هم خوبن ، رئالیتی هاشون سرگرم کننده است.
مثلاً من پیشنهاد میکنم شب آهنگی ، پیشگو ، شب های مافیا و شام ایرانی رو ببینید
دکتر شهرزاد
پاسخ
آها... حتما
سایهسایه
23 آبان 00 10:19
خانم دکتر هری پاتر می بینید!؟😳
دکتر شهرزاد
پاسخ
مگه من چمه😂
سایهسایه
24 آبان 00 0:13
دوغ خوردید؟😁
دکتر شهرزاد
پاسخ
آره بسیار خوشمزه س الان هم دارم میخورم جای شما خالی😂
سایهسایه
24 آبان 00 0:13
خانم دکترا معمولا فیلمای اکشن نمیبینن😁😁😁😆😆
دکتر شهرزاد
پاسخ
چرا نبینیم😂
زهرا76
2 آذر 00 9:37
🤔سلام خانم دکتر چرا دیگه مطلب نمیزارید
مادر خانه دارمادر خانه دار
14 آذر 00 12:26
من چرا زودتر آشنا نشدم با خانم دکتر .کلی سوال تو ذهنم بوده .الان واقعا ناراحت شدم که رفتن .خدا بهتون صبر بده و خاطراتش را پاک نکنید