ماجراهای شهرزاد و زندگیش!

.

آیا بستن سوتین تنگ در نوجوانی کار صحیحی است؟

1401/3/27 14:10
نویسنده : دکتر شهرزاد
334 بازدید
اشتراک گذاری

یه عده از دخترخانم ها تمایل دارن که سسنه هاشون کوچیک بمونه، بنابراین سوتین تنگ و کوچیک میبندن.

اولین موضوع این که، رشد سینه ربطی به باز یا بسته بودن نداره و بیشتر یه قضسه ژنتیکیه

بستن یا نبستن سوتین در واقع شکل سینه رو تعیین میکنه، در صورتی که از نیم تنه استفاده کنید سینه شکل پخش و پهنی به خودش میگیره(مثل اسلایم له شده)

سوتین تنگ نتیجه ای مثل نیم تنه داره(حالت زنانه به سینه نمیده) علاوه بر اون نمیذره سینه نفس بکشه و عوارضش از عرق سوز شدن گرفته تا ناقص شدن کیسه های شیری هست.

سوتین نبستن از یه جایی به بعد خوب نیست. سینه باید برای شیردهی شکل لوله ای مانندی داشته باشه ولی بدون سوتین بستن این شکل ایجاد نمیشه و اویزان و به سمت پایین میشه.

بنابراین، از سوتین نخی(نه اسفنجی) و سایز خودتون استفاده کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
28 خرداد 01 12:33
من 11 سالمه و اصلا نمیبندم لطفا تایید نکنید کامنت رو
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
21 دی 01 18:20
عزیز من! خانم دکتر! عرض کردم تائید نکنید کامنتم رو! بابا مرد هست تو سایت! ششاید من نخوام آدم و عالم بدونن من سوتین میبندم یا نه!