ماجراهای شهرزاد و زندگیش!

.

مهشید

1401/1/6 23:57
نویسنده : دکتر شهرزاد
363 بازدید
اشتراک گذاری

نمیخوام زیاد در موردش حرف بزنم. به دلیل افت اکسیژن حین زایمان بیهوش شدم. با اخرین نفسام میگفتم بهم ماسک بدین ولی چون مجبور شده بودم برم بیمارستان غریبه کسی به دادم نرسید. مهشید با سزارین به دنیا اومد و سه روز تو دستگاه بود؛ ولی از دست رفت. فوت کرد. دفنش کردیم. تموم شد. یه بار هم که من تونستم نگهش دارم، دیگران کاری کردن برام نمونه. 

فعالیتم از این به بعد توی نی نی وبلاگ صرفا نوشتن مطلب در مورد بارداری، زایمان و کمک به مادرهای نی نی سایتی هست، مثل کاربر "مادر خانه دار" عزیز.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Raha:)Raha:)
7 فروردین 01 11:11
خانم دکتر تسلیت میگم واقعا ناراحت شدم 
حدیث
15 فروردین 01 9:51
متاسفم واقعا خدا صبرتون بده 😞😍
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
16 فروردین 01 20:43
چرا احساس میکنم بازم خواهری کسی این مطلب رو نوشته؟
دکتر شهرزاد
پاسخ
کاشکی واقعا شوخی بود.
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
16 فروردین 01 20:43
اگر راسته تسلیت میگم.
مادر خانه دارمادر خانه دار
30 فروردین 01 0:03
من واقعا ناراحت شدم. از صمیم قلب براتون دعا میکنم دوباره مادر شدن را تجربه کنید.. 
من را تو غمدخودتون شریک بدونید... 

یعنی چرا رفتید یه بیمارستان دیگه؟ 
دکتر شهرزاد
پاسخ
خونه مادرم بودم که دردم گرفت و خونه شون توی شهرستان هست