ماجراهای شهرزاد و زندگیش!

.

تو وجود داری!

1400/5/12 19:08
نویسنده : دکتر شهرزاد
274 بازدید
اشتراک گذاری

نامه ای مینویسم برای فرزندی که در شکم دارم. امروز یک  ماه و سه هفته است که تو مهمان منی. دیروز وقتی خسته از سرکار برگشتم، تا با دو خط پررنگ روی بی بی چک حضورت رو به من اعلام کردی. باورم نمیشد! 

نمیخوام این رو ازت مخفی کنم عزیزم، قبل از تو دو خواهر/برادر دیگه ای هم وجود داشتن که شایدالان باید منتظرت میبودن، ولی هردوشون قید این دنیا رو زدن و زود رفتن به بهشت... من رو تنها گذاشتن.

امیدوارم تو تنهام نذاری... بمونی برام. 

امروز صبح قبل از زدن حضورم سرکار، یه آزمایش خون دادم و برگشتنی گرفتمش. تو واقعا هستی! یک ماه و سه هفته ست که هستی!

باعث حالت تهوعم میشی... خسته م ولی دوستت دارم. همکارام سعی میکنن مجبورم کنن بشینم.. میترسن تو بری... ولی من میدونم که میمونی پیشم... چون من دوستت دارم.

پیشم بمون. 

پسندها (9)

نظرات (8)

نرگسنرگس
12 مرداد 00 19:24
حتما می مونه ... 🌼
دکتر شهرزاد
پاسخ
مرسی نرگس خانوم... بخاطر روحیه ای که میدی بهم

12 مرداد 00 20:53
😍💖انشالله که براتون بمونن !!
دکتر شهرزاد
پاسخ
ممنونم
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
13 مرداد 00 1:01
انشالله که صحیح و سالم به دنیا میاد و یه روزی خودش این مطلبارو میخونه 🥰❤️
دکتر شهرزاد
پاسخ
امیدوارم که بیاد
آبجی مهناآبجی مهنا
13 مرداد 00 9:24
انشاالله که حتماً می مونه 
دکتر شهرزاد
پاسخ
مرسی😘

15 مرداد 00 16:31
سلام فالوشدی فالوم کن
دکتر شهرزاد
پاسخ
فالو شدی!

17 مرداد 00 18:50
سلام فالو شدی مامان مهربون اینده 
ممنون میشم فالوم کنی
دکتر شهرزاد
پاسخ
فالو شدی
setiseti
28 مرداد 00 16:52
انشالله بمونه براتون ❤️