ماجراهای شهرزاد و زندگیش!

.

لباسهای دست و پا گیر

1400/9/26 19:17
نویسنده : دکتر شهرزاد
263 بازدید
اشتراک گذاری

راستش خاطره مشترک همه مادرهای باردار، اینه که مردم جاشون رو توی اتوبوس به اونا میدادن. چنین چیزی ظاهرا برای من پیش نمیاد و نخواهد اومد. نزدیک به چهل و پنج دقیقه تا یک ساعت توی اتوبوس سرپا ایستاده بودم و وقتی پیاده شدم، تمام کمر و شکمم درد میکرد. کلی پیاده روی هم در پیش داشتم... پس بالاخره تاکسی گرفتم...

من غلط بکنم سوار اتوبوس بشم از این به بعد:)

باشه اروم باش مامان جان😂 لگدهای اعتراض چرا؟

لباسهام تنگ شده‌ن... باید چند تا مانتو گشاد بخرم:)

پسندها (7)

نظرات (2)

سایهسایه
26 آذر 00 19:23
وای چه بد😒 البته منم از اون بچه های تخسم که فیت سر جام نشستم و به روی خودم نمیارم😅😅😅😂🥲
 
دکتر شهرزاد
پاسخ
خیلی بده... یاد بگیرین توی اتوبوس و مترو همیشه پیرها، خانمهای بچه به بغل و خانم های باردار برای نشستن در اولویت اند... ایستادن طولانی مدت بین جمعیت برای زن باردار خطرناکه مخصوصا کسایی مثل من که سابقه سقط داشته ن.
setiseti
1 بهمن 00 15:57
اخی بگردم حتما خیلی اذیت شدین من با اینکه حالا کوچیکم ولی بازم به من جا نمیرسه تا میرسه باید پاشم جامو بدم به یکی دیگه😬
دکتر شهرزاد
پاسخ
عزیزم😍