ماجراهای شهرزاد و زندگیش!

.

پست اول

1400/5/11 10:25
نویسنده : دکتر شهرزاد
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. من دکتر شهرزاد ایرانی هستم، متخصص زنان و زایمان. 

گاهی به فکرم میرسه که هر مادری که زیر نظر تیم پزشکی ما دوران بارداری رو طی و زایمان میکنه، خودش یه داستان داره و شاید خیلی ها دلشون بخواد این داستان ها رو از زبون دکتر بشنون. 

من به کارم خیلی علاقه دارم، در ساعتی که شیفت هستم وقتی میبینم مادری از لحاظ روانی با ماما های بخش مشکل داره، خودم میرم کنارش میشینم و واقعا میبینم که خیالش راحت میشه. 

مطمئنم شنیدن و خوندن این قصه ها مهمه، چون خیلی از مادرها فکر میکنن دکتر واقعا کار خاصی نمیکنه و زحمت درد و زور زدن فقط به عهده مادر هست. البته که هست، ولی دکتر هم زحمت میکشه و خودش احساساتی داره و فقط یک ربات نیست که به شما بگه زور بزن، نفس بکش...

منتظر خوندن خاطراتم باشید... سوالاتتون رو هم پاسخ میدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)


11 مرداد 00 17:16
خوش اومدید ❤😍
میشه دنبالم کنید دنبال شدید❤💟
دکتر شهرزاد
پاسخ
دنبال شدید
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 مرداد 00 9:17
سلام دنبال شدین لطفا دنبال کنید💖
دکتر شهرزاد
پاسخ
دنبال شدید